Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bondshow Apeldoorn

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Bondshow Apeldoorn

hallo iedereen,

Wie van jullie gaan nog naar Apeldoorn met zijn vogels? De laatste jaren zijn we al met zo weinig, en we zijn toch de toekomst

mvg,
    sibrand
    Vogels vervelen je nooit. Al is het buiten of binnen.

ik in ieder geval niet, want dat heeft toch nog niet zo'n zin.
    eerst maar is goed scooren bij men vereniging (en misschien NZC).

Opmerking

Meedoen heeft altijd zin, niet iedereen kan winnen, maar meedoen is al ontzettend leuk.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

Opmerking

bondsschouw Apeldoorn

Meedoen is goed competietie,zoveel te meer concerentie is goed voor de
        kwaliteit van de vogels en je leerd altijd bij

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1994
          ik in ieder geval niet, want dat heeft toch nog niet zo'n zin.
          eerst maar is goed scooren bij men vereniging (en misschien NZC).

Zonde joh ik doe nu voor mijn 10e jaar mee in Apeldoorn en dit jaar voor het laatst bij de jeugd. De eerste paar keer haalde ik ook niet veel prijzen, maar de laatste jaren gaat het aan de lopende band. En een voordeel van de jeugdklasse in Apeldoorn is dat je tegen de jeugd speelt en nog niet tegen de volwassenen. En er zijn minder vogels van jou soort.

Zo te zien kweek je zebravinken omdat je aan de NZC show wilt mee doen. Ik moet zeggen op de NZC show is het lastiger om met de beste mee te doen dan hier in Apeldoorn. In Veenendaal zitten wel bijna 3000 zebravinken en zijn er altijd maar een paar jeugdleden, maar om daar jeugdkampioen te worden is mij jammer genoeg maar 1 keer gelukt.

Dus volgend jaar wel gewoon naar Apeldoorn met je vogels

mvg,
          sibrand

Opmerking

De eerste keer dat ik met de TT van de vereniging meedeed was het met de instelling ik weinig kans zou hebben, maar er wel heel veel van kan leren.
            Wat blijkt: heeft mijn zebravink man toch even GOUD gewonnen en het Bondskruis!

Dit jaar wilde ik ook met mijn wildkleur valk man (goud reg. TT Groot Gemert Bakel) ook naar VOGEL2010....... maar ben vergeten in te schrijven.... dacht er op 2 december aan

Ook hier had ik weer hetzelfde idee: De kampioen zal het niet worden, maar hij past er wel tussen!

Enne... de beste kwekers hebben ook wel eens een minder jaar
            Mijn Site

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Rudmer
              De eerste keer dat ik met de TT van de vereniging meedeed was het met de instelling ik weinig kans zou hebben, maar er wel heel veel van kan leren.
              Wat blijkt: heeft mijn zebravink man toch even GOUD gewonnen en het Bondskruis!

Dit jaar wilde ik ook met mijn wildkleur valk man (goud reg. TT Groot Gemert Bakel) ook naar VOGEL2010....... maar ben vergeten in te schrijven.... dacht er op 2 december aan

Ook hier had ik weer hetzelfde idee: De kampioen zal het niet worden, maar hij past er wel tussen!

Enne... de beste kwekers hebben ook wel eens een minder jaar
              Als je er 2 december aan dacht had je nog gewoon moeten inschrijven 1 dag te laat vinden ze dan ook niet zo erg meer. Zeker niet als het nog een jeugdlid is.

Bij de zebravinken in Apeldoorn is wel het geluk dat ze per hoofdgroep zitten, waardoor er over weinig vogels prijzen worden verdeeld.

mvg,
              sibrand

Opmerking

hahaha
                Ik weet niet precies if het exact 2 december was... ik was in ieder geval te laat enne... met mij 31 jaar ben ik niet echt een jeugdlid .

Het wisselt per vereniging hoe streng ze met de einddatum omgaan. In de reglementen van onze vereniging staat dat te laat ingestuurde inschrijvingen geweigerd kunnen worden... de deur staat dan dus nog op een kier!

En ik heb ook eens een prijs gewonnen: BESTE VOGEL OPEN KLASSE....... het was ook de enige vogel die in de open klasse zat...
                Mijn Site

Opmerking

ik ga wel heen met 1 vogel

al ben ik geen jeugd meer 0-0

ik denk dat dit mijn laatste jaar is ik ben er overna aan het denken om te stoppen en verder te gaan met postduiven(en ook vliegen)
                  ik moet het allemaal nog effe bekijken etc.
                  mvg roy (vogelfreak)
                  kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

Opmerking

Mijn zoon van elf...Bas de Groot....(3e geworden hier bij het district) doet voor het derde jaar mee....en zeurt al rond de zomer van.....mama we gaan toch wel weer naar Apeldoorn? dus de jeugd heeft de toekomst en ik ga met veel plezier met hem mee.....

Ik hoop dat meerdere ouders dit willen doen voor hun kinderen...helaas hoor ik te vaak dat ze wel met ze naar het voetbal of anders willen maar een show hun net te gek wordt......kom op ouders...we hebben die kids maar heel eventjes...en die vogelshows zijn zo geweldig ook voor de jeugd!
                    http://www.grotode.com

Opmerking

Working...
                    X