Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk vogeltje?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

ik heb dat over de duivenontlasting gelezen in een klein dieren boekje (over konijnen kippen duiven etc)

ik zal het nog wel effe opzoeken mishcien dat ik het nog kan vinden

mvg roy (vogelfreak)
    kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Tori no Hime
      Als je er dan later een 2e vogel bij zet, blijft die eerste nog steeds wel tam, maar de 2e wordt moeilijker tam omdat die liever bij vogeltje 1 is. Nu is mijn ervaring wel dat vogeltje 2 ook wel een beetje tam wordt (omdat als vogeltje 1 lekker bij je zit, vogeltje 2 eigenlijk bij vogeltje 1 wil zijn en zo automatisch ook bij jou komt zitten).
      Die ervaring heb ik ook, succes!
      Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Opmerking

Groetjes, Tessa!

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Tess@
          Wat is een 'Parrotlet' in het Nederlands?
          Dat zijn forpussen, die heb ik ook gehad!
          Maar voor begin-vogel zou ik ze eigenlijk niet aanraden. Ze zien er wel ontzettend schattig uit, maar het zijn wel echte papegaaitjes die heel veel kapot kunnen bijten (en ook heel hard in je vingers kunnen bijten) en echt heel veel sociaal contact nodig hebben.

Ik zou voor een beginner dan toch liever een parkietensoort uitkiezen, die zijn volgens mij toch wat makkelijker tevreden te houden.

Opmerking

Oke! Bedankt voor de info!

Nou, als het dan al zou mogen, word de keuze iig ietsje makkelijker!
            Groetjes, Tessa!

Opmerking

Hey, wij hebben binnen een valkparkiet zitten, hij is enorm tam. We hebben hem wel zeer jong aangeschaft.
              De onze is een mannetje en kan wel serieus lawaai maken, vooral als er juist iets interessant op tv is, het is precies of hij het ziet.
              Je beleeft er veel plezier aan, maar besef dat het beestje (gelijk welke soort je je aanschaft) veel aandacht nodig heeft.
              Veel geluk.

Opmerking

je hebt wel mensen die er allergisch voor zijn maar ik heb ook vogels in huis terwijl ik ook wel eens benauwd ben maar van de vogels heb ik geen last

Opmerking

Working...
                X