Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
hoi allemaal ik ben casey ik heb op dit moment 2koppels en een vogeltje die alleen zit dat wou ik even zegen xxx casey en de parkietjes en ook nog 3 cavias en xxxcafjes
Ik denk dat Casey, d'r eerdere tread ff niet kon terug vinden? Hou het bij 1 zo'n dergelijke tread. (misschien te moeilijk woord? Denk het niet eigenlijk voor zo een pienter meisje.) Anders vraagt ze maar even aan zus Mercedes.
Ik denk dus dat dit een reactie is op een reactie naar aanleiding van de andere tread twan111. Zie hier: http://vogelcafe.nl/showthread.php?t=4602
oke henk 3 snap het voor niks gaat hier alleen de zon op
weet niet hoe het elders is maar goed misschien is er iemand
die er in mee gaat.
weet ook niet waar die ouders zitten met een kind van 7
s avonds om half 12 nog achter pc
gr twan
ps heb hier ook nog wel plaats voor een gratis koppel hyacint ara s
nou ik ben 7 en ik woor 8 jaar en ik heb niet zo veel gelt dus kan het ook niet zo makelijk betallen jij bent trouwens de een egste die het nog niet weet nouw ja ik ga maar weer eens xxcasey en de vogeltjes
sorry ik vrander het wel eve hoor het zit zo ik heb en parkietje die hat een vrowtje maar heelaas die is overleeden dus dat is niet zo fjin maar zo is het leefen ik zeg maar zo is het leefen geluk en verdriet nou dat is er fout gegaan groeten casey en de voogels
Opmerking