Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Dankje Populier, ik heb jammer genoeg geen website, ik wil er wel een maken, maar heb op dit moment niet veel tijd, binnekort heb ik vakantie en ga ik is kijken of ik wat kan maken
Hey,
ik ga mij dan ook eens voorstellen bij de jeugd zeker ...
Ik ben een jonge kweker van pas 14. Ik ben dan ook zeer gefascineerd door dieren, specifieker door vogels. Het is bij mij allemaal begonnen met een kanarie die tegen ons raam vloog... Dit is dan ook een beetje uit de hand gelopen, waardoor ik nu goudvinken kweek. Thuis hebben wij naast mijn goudvinken nog vele andere dieren zoals ezels, schapen, eenden, kippen, ganzen, etc.
Met de goudvink kweek ik volgende mutaties, waaronder ook split vogels:
-geel
-bruinpastel
-bruin
-wildkleur
Ik kweek deze vogels zonder hulp van mijn ouders, wel heb ik een zeer goede leermeester, waarvoor dank.
Ik wens iedereen een goede kweek.
Mvg
Jeugd: 14 jaar
2 jaar ervaring met de goudvinken(kweek)
Hoi,
ik ben 13 jaar en kweek in mijn broedkooien vooral met zebravinken!
in de voliere heb ik 3 koppels kanaries, 2 koppels japanse meeuwen en een trio chinese kwartels. Nu had ik nog een vraagje, kan ik hierbij een koppel zilverbekjes erbij houden of gaat dit niet samen.
ik heb een erg grote voliere dus voor de ruimte maakt het niet uit
Ik Ben yorre en ik Ben 12 jaar oud ik kweken mexicaanse roodmussen en vroeger zebravinken ik krijg nog californische kuifkwartels 1koppel,misschien 2koppels citroenwevers en misschien cerasamadine
Opmerking