Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ik ben ook 15 en heb 1 koppel spitsstaartamadinen met 4 jongen.
Zijn zo goed als op kleur.
Ik kan er 3 kwijt dus die verkoop ik. Die ik overhoud (de mooiste) houd ik ook en daar koop ik nog een mannetje of vrouwtje voor.
Dan heb ik als het goed is volgend jaar 2 stelletjes.
Fijn dat je je hier laat horen.
ik heb 2 dochters 1 van 7 en 1 van 10 jar
Mijn dochter van 7 help mij mee met het kweken van kleine grasparkietenen mijn oudste van 10 kweekt zebravinken
groeten
wilfred coljee
ik ben 14
heb grasjes bij wilfred vandaan.
heb ze nu al niet meer omdat ik met de jongen verder aan het gaan ben.
heb 6 koppels grasjes+ 1 engelse, 1 kruising engelse gras.
1 koppel valkparkieten met 2 jongen.( ook mannetje en vrouwtje)
zoek nu alleen nog koppel (chinese dwerg) kwartels
heel mooi ik heb dit jaar een rot seizoen gehad!!! ok het was mijn 1ste seizoen maar ja!! ik heb 1kuikentje
Mvg
Volgens mij waren er heel veel mensen met een rotseizoen. Mijn vader kweekt kanaries (ong. 6 stelletjes) en geen 1 jong groot kunnen brengen. Bij allemaal kwamen de eieren niet uit of gingen de jongen na een paar dagen dood terwijl het andere jaren wel lukte.
Volgens mij waren er heel veel mensen met een rotseizoen. Mijn vader kweekt kanaries (ong. 6 stelletjes) en geen 1 jong groot kunnen brengen. Bij allemaal kwamen de eieren niet uit of gingen de jongen na een paar dagen dood terwijl het andere jaren wel lukte.
Opmerking