Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe jeugd liefhebbers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Opmerking

het is enkel in mijn gewest dat ik soms kan meespelen met de jeugd maar eenmaal ik provinviaal speel moet ik tegen de andere volwassenen.

grtn Jurn

Opmerking

Jurn,

Het was niet bedoelt om je aan te vallen hoor! Als je het zo opgevat hebt... Sorry dan in ieder geval! Het was niet de bedoeling. maar ik wou zeggen dat ik ook regelmatig naar shows ga maar nog nooit gezien dat ze met jeugdklasse die leeftijdsgrens aanhielden.

Gr.Marco

Opmerking

het kan nog erger dan jullie denken er werdt tegen mij gezegt van zulke vogels kun je beter de nekomdraaien nou en dat moeten dan ervaren kweekers zijn die het nodig vinden om zelf gerespecteerd te worden
          maar ondertussen stampen ze de juegd leden zo ver mogelijk de grond in
          gr eitje

Opmerking

Eitje,

Ik begrijp wat je bedoeld en hopelijk begrijp je ook dat ik het helemaal met je eens ben!1 Ik snap niet hoe mensen dat verzonnen krijgen!! Je bent zelf ook nog jeugdlid? Wat voor vogels heb je??

Gr.Marco

Opmerking

Ik vind dit een beetje onzin ik eb een koppel goulds van 90 en 91 punten met korting gekregen en als ik zeg dat ik soms vogels naar de tt breng vinden ze dat alleen maar leuk, maargoed ik geloof best dat er zulken mensen zijn maar zeker niet allemaal.

Opmerking

Working...
              X