Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Programmeerbare LED tijd controller

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DaWizz Bekijk Bericht
    Chantal, ik ben er denk ik wel uit.

Ik ga voor de Programeerbare ledcontroller incl voeding en led-modules. Volgens mij is dit alles wat ik nodig heb om wat licht te krijgen in mijn "kweek"kooien. Of heb ik het mis, dat kan jij mij nu mooi vertellen Chantal.

Maar nu eerst maar eens de kooien afmaken, want die ben ik zelf in elkaar aan het knutselen. Schiet al aardig op! De verlichting kom er dan in na pakjesavond :-).
    Dawizz let wel op de licht sterke van de leds modules die je wil kopen

Opmerking

Chantal ziet er mooi uit allemaal.

Opmerking

Bedankt voor de tip Dik.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door dik Bekijk Bericht
          Chantal ziet er mooi uit allemaal.
          De vogels en wij zijn er erg blij mee!

Groetjes, Chantal
          http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

Vandaag de spullen besteld. Nu even wachten tot het afgeleverd wordt.

Opmerking

mag ik weten wat je besteld hebt ?
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Ja dat mag, maar van waar de interesse?
                De led controller zoals afgebeeld in mijneerste bericht. En daarbij een aantal led modules. Dit alles bij van de aart.

Opmerking

omdat ik dezelfde controller heb, en de led modules.

toen dit topic werd gestart ging ik net met vakantie, vandaar dat ik niet eerder gereageerd heb.

ik ben er zeer tevreden over. ik heb het gekocht bij Serinus.

kwam het ook tegen op alibaba.
                  groeten Ton

Opmerking

Vandaag het pakketje ontvangen, maar krijg het nog niet echt aan de praat.
                    Als ik de voeding aansluit gaat het power lampje wel branden en licht het schermpje op.
                    Op het schermpje is verder niets te zien. Volgens de beschrijving zou ik de datum gelijk moeten zien, echter ik zie niets.
                    Even gespeeld met de software, maar ook nog zonder resultaat.

Iemand enig idee wat er niet goed gaat?

Update: te weinig power supply, met een andere adapter werkt het wel. :-)
                    Last edited by DaWizz; 05-11-2014, 21:34.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door DaWizz Bekijk Bericht
                      Vandaag het pakketje ontvangen, maar krijg het nog niet echt aan de praat.
                      Als ik de voeding aansluit gaat het power lampje wel branden en licht het schermpje op.
                      Op het schermpje is verder niets te zien. Volgens de beschrijving zou ik de datum gelijk moeten zien, echter ik zie niets.
                      Even gespeeld met de software, maar ook nog zonder resultaat.

Iemand enig idee wat er niet goed gaat?

Update: te weinig power supply, met een andere adapter werkt het wel. :-)
                      Bij vragen kun je altijd naar Van der Aart bellen. Ook buiten werktijden neemt hij vaak zijn telefoon op en neemt alle tijd om iets uit te leggen.

Groetjes, Chantal
                      http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

heb je al een timer programma gemaakt ? of gebruik je die er standaard opzit ?

daar ging het bij mij in het begin even fout mee. op de laptop een programma maken, en dat werkend op de controller te krijgen.

ben er overigens zeer tevreden mee, nog steeds......
                        groeten Ton

Opmerking

Hallo,

Kijk ook eens op de site van www.dierenverlichting.nl

Opmerking

Eindelijk weer eens tijd gehad om de kweekkooien af te maken en de verlichting te plaatsen!!
                            Programmeren van de led controller gaat vrij eenvoudig, alleen kan ik nergens de programma's vinden die er standaard op zouden zitten!?

Iemand toevallig nog tips waar ik tijdschema's/programma's zou kunnen vinden. Of is er iemand die zijn/haar tijdschema's/programma's zou willen delen met mij?

Opmerking

DaWizz deze gebruik ik. Succes ermee!

[IMG][/IMG]
                              Last edited by HansV; 31-01-2015, 18:42.
                              Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

Ik maak met veel tevredenheid gebruik van eenzelfde programma als HansV om de verlichting te regelen.
                                Je vroeg om tip's. Let op dat je de tijd tot wanneer je het donker wilt hebben (in het programma van HansV 06:00) op 0% zet.
                                Het programma begint namelijk niet een half uur voor de ingestelde tijd met het opvoeren van het percentage, maar begint bij de tijd, die ervoor genoemd wordt.

Ik had in dit in mijn eerste programma namelijk niet gedaan. Ik dacht ik begin op 00:00 daar stel ik de verlichting in op 0% vervolgens om 06:30 op 80% etc. Het gevolg was dat om 00:00 de verlichting ging opbouwen naar 80% dit kan het programma in max een half uur dus om 00:30 stond de verlichting op 80%. Gelukkig merkte ik dit snel aan mijn vogels. Een tweede tip. maak gebruik van de functie op het programma versneld af te spelen. Op deze manier is het eenvoudig te testen.

Ik hoop dat mijn verhaal niet te warrig is en dat je wat hebt aan de tips

Opmerking

Working...
                                X