Oorspronkelijk geplaatst door DaWizz
Bekijk Bericht
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Programmeerbare LED tijd controller
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dik Bekijk BerichtChantal ziet er mooi uit allemaal.
Groetjes, Chantal
Opmerking
-
mag ik weten wat je besteld hebt ?groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
omdat ik dezelfde controller heb, en de led modules.
toen dit topic werd gestart ging ik net met vakantie, vandaar dat ik niet eerder gereageerd heb.
ik ben er zeer tevreden over. ik heb het gekocht bij Serinus.
kwam het ook tegen op alibaba.groeten Ton
Opmerking
-
Vandaag het pakketje ontvangen, maar krijg het nog niet echt aan de praat.
Als ik de voeding aansluit gaat het power lampje wel branden en licht het schermpje op.
Op het schermpje is verder niets te zien. Volgens de beschrijving zou ik de datum gelijk moeten zien, echter ik zie niets.
Even gespeeld met de software, maar ook nog zonder resultaat.
Iemand enig idee wat er niet goed gaat?
Update: te weinig power supply, met een andere adapter werkt het wel. :-)Last edited by DaWizz; 05-11-2014, 21:34.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaWizz Bekijk BerichtVandaag het pakketje ontvangen, maar krijg het nog niet echt aan de praat.
Als ik de voeding aansluit gaat het power lampje wel branden en licht het schermpje op.
Op het schermpje is verder niets te zien. Volgens de beschrijving zou ik de datum gelijk moeten zien, echter ik zie niets.
Even gespeeld met de software, maar ook nog zonder resultaat.
Iemand enig idee wat er niet goed gaat?
Update: te weinig power supply, met een andere adapter werkt het wel. :-)
Groetjes, Chantal
Opmerking
-
heb je al een timer programma gemaakt ? of gebruik je die er standaard opzit ?
daar ging het bij mij in het begin even fout mee. op de laptop een programma maken, en dat werkend op de controller te krijgen.
ben er overigens zeer tevreden mee, nog steeds......groeten Ton
Opmerking
-
-
Eindelijk weer eens tijd gehad om de kweekkooien af te maken en de verlichting te plaatsen!!
Programmeren van de led controller gaat vrij eenvoudig, alleen kan ik nergens de programma's vinden die er standaard op zouden zitten!?
Iemand toevallig nog tips waar ik tijdschema's/programma's zou kunnen vinden. Of is er iemand die zijn/haar tijdschema's/programma's zou willen delen met mij?
Opmerking
-
Ik maak met veel tevredenheid gebruik van eenzelfde programma als HansV om de verlichting te regelen.
Je vroeg om tip's. Let op dat je de tijd tot wanneer je het donker wilt hebben (in het programma van HansV 06:00) op 0% zet.
Het programma begint namelijk niet een half uur voor de ingestelde tijd met het opvoeren van het percentage, maar begint bij de tijd, die ervoor genoemd wordt.
Ik had in dit in mijn eerste programma namelijk niet gedaan. Ik dacht ik begin op 00:00 daar stel ik de verlichting in op 0% vervolgens om 06:30 op 80% etc. Het gevolg was dat om 00:00 de verlichting ging opbouwen naar 80% dit kan het programma in max een half uur dus om 00:30 stond de verlichting op 80%. Gelukkig merkte ik dit snel aan mijn vogels. Een tweede tip. maak gebruik van de functie op het programma versneld af te spelen. Op deze manier is het eenvoudig te testen.
Ik hoop dat mijn verhaal niet te warrig is en dat je wat hebt aan de tips
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking