Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe broedkooien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

broedkooi

Hallo Maarten. Vind dat je deze kast heel mooi hebt omgetoverd. Veel success ermee. Groet, Kees Nieuw Zeeland

Opmerking

hoe vaak je de snippers moet vervangen hangt af van de soort vogels.

bij ''schijterts'' zal je het vaker moeten vervangen dan bij hele ''schone'' vogels.

ik vervang alles altijd 1 keer per 2 weken ( broedkooien dan )
      en zodra het niet meer schoon genoeg is naar mijn zin dan vervang ik het ook.
      Groet'n uut Drenthe

Opmerking

mooi gedaan

erg mooi gedaan, complimenten. het gebruik van kranten kan goed, en je hoeft niet elke dag de krant te verschonen. dit naar gelang het vervuilt. ik heb ook beukensnippers gebruikt, en dat werkte goed. ik ben echter overgestapt op natural anti coccidiose korrels. dat is een soort kattenbak grit. de uitwerpselen drogen daar op helemaal op, en eens in de week haal ik dan het bovenste laagje weg. alleen daar waar de poep ligt uiteraard, zo kan je heel lang met 1 bodem doen. en het ziet er ook fris uit. en het is niet duur. een zak van 20 liter kost plusminus 8 euro.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

waar krijg je die grote voor fronten ????

ik ben al enige tijd op zoek naar zon grote foor fronten waar kan je die krijgen ????
          ergens in limburg??

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door mirke
            ik ben al enige tijd op zoek naar zon grote foor fronten waar kan je die krijgen ????
            ergens in limburg??
            Nou, krijgen...... de tijd van krijgen hebben we al een poosje gehad hoor, alleen de spreeuwen poepen nog gratis...

Als je nu eens gaat Googelen of zet een advertentie op Vogelmarktplaats, Marktplaats, enz. enz. Verder straks weer op de grote markten zoals Meppel, Zwolle, Alkmaar enz. Keus genoeg en zat te koop!

Hans.
            Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

ja hans

ik bedoel waar zijn die te krijgen weet ook wel dat die niet gratis zijn
              was al langer op het idee gekomen om van een kast broedkooien te maken maar die voor fronten moeten toch ook in andere maten te krijgen zijn grotere
              dat bedoel ik
              zoals marten die gemaakt heeft zijn ook grote fronten bij langer
              ik zie dit liever als gaas

Opmerking

was al langer op het idee gekomen om van een kast broedkooien te maken maar die voor fronten moeten toch ook in andere maten te krijgen zijn grotere
                dat bedoel ik

www.geonshopping.nl (was reeds elders vermeld)

Leuk idee van de kast! (oma niet blij zeker?) Toch een vraag, broedkastjes? Ga je ze erin hangen, er aan monteren (zijkant) of aan de voorkant?

Groet,
                Joep

Opmerking

grapje

weet je familie hiervan ? of zijn ze op vacantie? leuk als ze terug komen. Grapje hoor ! heel mooi gemaakt .

grtje,s jkdb

Opmerking

Die zullen onderhand wel weer terug zijn van vakantie.
                    Of ze zijn al sinds juni op vakantie

Opmerking

leuk creatief gedaan en uiteraard goedkoop.
                      zo te zien is alles mooi geverfd,ik zou de voorfrontjes afneembaar maken dan kun je ook alles goeds ontsmetten.

gr wil

Opmerking

Ik vind dit heel mooi gedaan !
                        Als bodembedekking gebruik ik een soort van anti-coccidiose korrels zoals ze voor duivenhokken gebruiken, maar dan wel de kleinste korrel ! ( zijn verkrijgbaar in verschillende korrelafmetingen).

Chris

Opmerking

dat bedoel ik
                          Informeer eens bij Fa. Heesakkers-JH Fronten

Maken ook roosters.
                          Vr.groeten van
                          Antoni

homepage:
                          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Working...
                          X