Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aangepaste frontjes maken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• aangepaste frontjes maken

Ik heb een vraag over het aanpassen van orgineel frontje, dit omdat ik nieuwe nestkasten heb en daardoor heb ik de keus of zelf alles aanpassen of alles nieuwe moeten kopen(waar ik eigenlijk niet op te wachten zit). Ik moet een aantal spijlen verplaatsen maar nu is mijn vraag, kunnen die op andere plaats weer gesoldeerd worden of wordt dat laswerk? Zijn gewone normale frontjes, dus geen zwaar materiaal.

Hopelijk kan iemand mij helpen zodat ik verder kan
    Groeten Tom

solderen zal niet gaan tom met de fronten, wil je er een gat in knippen voor het nest en die er buiten aanhangen ?? Begrijp niet waarom je sommige moet verplaatsen ? Misschien tyrips, gaat natuurlijk niet met kromsnavels.
    Gr Harm Berend
    onze site: http://hbgrimmius.webklik.nl/page/tropische-vogels

Opmerking

Solderen houd niet, gaat los, moet gepuntlast worden.

Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Er is al een hoek uit, alleen ik wil er nog 1 spijl uithalen dan past blok erin, schuift erin. Alleen de spijl die eruit gaat loop het deurtje langs, dus als ik alles 1 spijl opschuif moet ik wel een spijl er weer op maken omdat anders deurtje niet erin kan. Hoop dat je me beetje snapt.
        Groeten Tom

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door tome Bekijk Bericht
          Er is al een hoek uit, alleen ik wil er nog 1 spijl uithalen dan past blok erin, schuift erin. Alleen de spijl die eruit gaat loop het deurtje langs, dus als ik alles 1 spijl opschuif moet ik wel een spijl er weer op maken omdat anders deurtje niet erin kan. Hoop dat je me beetje snapt.
          welke maat is de opening nu dan moet je een draai deur hebben is front gewoon of een zwaar front dan kan ik kijken wat ik heb

Dik

Opmerking

Nu heb ik de spullen niet bij de hand, 1 kooi is me wel gelukt en paste het blok wel, dit frontje was ook net iets anders, maar ga morgen eerst even naar me opslag van de kweekkooien om daar te kijken want weet dat er nog een kooi staat met dezelfde front. U hoort het nog
            Groeten Tom

Opmerking

Vandaag even gekeken en toch even geluk gehad, ik had nog een frontje liggen die perfect paste! Hoef ik ook niet te knutselen of nieuwe kopen! Nu kan ik de kooien gaan gebruiken in voorjaar! Bedankt voor jullie reactie, ik heb tenminste geleerd hoe ze de frontje maken fijn weekend
              Groeten Tom

Opmerking

Working...
              X