Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lichtarmatuur in een kweekbox plaatsen
Collapse
X
-
licht in de kweekbox
Heb je wel eens je gedachten laten gaan over spotjes die je ook onder keukenkastjes ziet tegenwoordig. Heel handig en dan heb je die flikkering van een tl buis ook niet. De spotjes kan je een beetje richten met het licht. Een kennis van mij heeft dat gemaakt in zijn nieuwe neophema kweekkooien. Die zijn wat langer dan de kooien die jij maken gaat. Ik schat zo 1,40 á 1,50 breed. Het bevalt hem goed. Ook jongen in de blokken.
Opmerking
-
Site Tony Jochem.
Hallo Serinus het is misschien goed om naar de site van Tony Jochem te gaan leuke voorbeelden hoe het er uit ziet met verlichting www.avitoon.nl groeten Rob.
Opmerking
-
nieuwe kooien
Subliem.
Je hebt het over bodems van draad. Daar zou je dik volière gaas voor tropische vogels voor kunnen nemen. Dat kan je mooi op maat knippen en is stevig genoeg. Je zou het op kastplankdragertjes kunnen leggen. Die plastic knopjes met een spijkertje er in. Het spijkertje kan misschien beter vervangen worden door een schroefje.
Opmerking
-
omgebogen gaas.
Hoi Wessellouw,
Daar had ik ook wel aangedacht maar ik denk dat de omgebogen kanten lastig zijn voor de losse bakjes eronder. Ik neem tenminste aan dat je de omgebogen kanten wil gebruiken om het gaas op te laten rusten {staan}.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking