Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote Beurs Zwolle! 24 September.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

ik ga er ook zeker weten heen , net wat ik al zij ik neem geld mee en kijk eens goed rond! mischien word het wel wat.

heeft u ook ervaring met de prijzen waar het daar meestal om gaat? duur/goedkoop?

voral omdat er ook tt worden gehouden zijn de vogels denk ik duurder?

leuk dat je ook gaat mischien kom ik u nog wel tegen!

ik hoor graag van u.

Opmerking

Ik heb op de vogelbeurs van Zwolle (Ijsselhalen)nog nooit een tt gezien.
      Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

ze gaan toch wedstrijden doen met al die vogels omdat ze ook uit het buitenland komen?? volgensmij staat het ook op de site www.ijsselhallen.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door populier
          Ik heb op de vogelbeurs van Zwolle (Ijsselhalen)nog nooit een tt gezien.
          misschien dat hij bedoeld dat er ook mensen zijn die de vogels in de tt kooien hebben dat hij dacht dat die voor de tt zijn

Opmerking

oo niet ik heb het gelezen sorry hiervoor.

Opmerking

Maak niet uit joh, vergissing is menselijk

De mensen uit het buitenland komen alleen om vogels te kopen.

Maar veel plezier daar, duurt nog wel even voor dat het 24 September is.
              Groeten Michael

Opmerking

mee eens als je niet of nooit vergist dat is niet menselijk

Opmerking

der is natuurlijk ook nog meer dan alleenmaar vogels.

maar ik ga der ook heen (ga der zelfs staan). maar zoals ook al eerder aan gegeven is ik zou de meeste vogels (die jij wilt hebben) bij een kweker thuis kopen.

de verkoop vogels gaan bij ons eerst ook op internet en hoop zo een groot deel te verkopen, minder stres voor de vogel.

groetjes van Simone
                  Don't judge me. You only see what i choose to show you.

Opmerking

bedankt allemaal .. jaa ik weet het het durt nog wel even maar in tussen kan ik even goed rotsooien met me volliere.. proberen de planten te laten groeien .. de vlinderplant blijft een lastige kandidaat. voor de rest gaat alles prima met de planten. het is in het begin even klooien maar dan heb je ook wat?

populier?? hoe ging het in begin bij jou in de volliere met all die planten.. net een jungle nu , ik denk niet dat bij jou ook alle planten in een keer aansloegen? ofwel?

ik ga me plant er in zetten!

Opmerking

Groeten Michael

Opmerking

haha. dan weet ik al wat het probleemhier is .. ik heb een volliere met de bovenkant dicht. hier komt haast geen zon in ongeveer 4 uur per dag zon er in en meer niet, dit is naturlijk niet te doen voor de vlinder plant.
                        jammer.. zijn er nog meer mooie planten die niet perse in de zon hoeven??

ik vind het ontzettend jammer ik vind de vlinderplant zo mooi!

mischien volgend seizoen als ik me volliere uit ga breiden naar 2x de groote van wat hij nu is.

Opmerking

4u licht in een voliere vindt ik zeer weinig

mvg

Opmerking

zonlicht.. voor de rest is het gewoon de heledag licht hoor

bij jou ook

Opmerking

ja dan nog 4u zonlicht vindt ik ook weinig. Zonlicht werkt altijd positief op mens en dier.

mvg

Opmerking

Ja dat werkt positief op mens endier, maar je kan het ook overdrijven

4 uur zon per dag is zat, een mens heeft bijvoorbeeld aan 2 a 3 keer per week, een kwartier zon genoeg om gezond te kunnen leven.

Het beste is een voliere die s'ochtends 4 uurtjes zon heeft en smiddags gewoon daglicht.
                                Groeten Michael

Opmerking

Working...
                                X