Mededeling

Collapse
No announcement yet.

staphorst/meppel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Ging altijd naar Meppel, was er ook druk ,maar kon de auto altijd redelijk parkeren , de eerste keer naar staphorst, stond al stil op de snelweg lange file voor mij ben halverwege retour gegaan en zo als ik nu hoor op deze forum een goed besluit , jammer Meppel was voor mij altijd een mooie vogelmarkt hopen maar op een betere lokatie

Opmerking

Ben nog nooit in Staphorst geweest wel eens in Meppel. Vond Meppel best OK, maar het was al na 11:00 toen we er aankwamen. Vond het alleszins aangenamer om er rond te lopen dan Hannuit. Putte en Aarschot hebben mijn voorkeur.

Opmerking

wie wat waar en hoe

Oorspronkelijk geplaatst door tropen kweker
        nou gaat lekker zo!

voor onze VV was het OOk de eerste keer, en dus moesten ook wij proberen en expirimenteren!

er waren idd een paar puntjes van verbetering, en daar gaan we ook zeker nog naar kijken. als jullie nog wat weten: kom maar op, maar dom roepen dat het slecht was zitten wij ook niet op te wachten.

Gr
        een paar vraagjes , ik heb npg nooit een vogelbeurs meegemaakt. ben van plan naar de beurs in zwolle te gaan maar dat duurd nog al een tijdje nu vraag ik me af waneer dit is ? waar? wat kost de intre? en is er een in meppel en staphorst? lijkt me leuk om er heen te gaan.

Opmerking

niemand?

Opmerking

Googelen is niet zo moeilijk hoor

Voor elke grootte en type event een passende locatie. ✅ Door heel Nederland. ✅ Veel ervaring en kennis. ✅ Diversiteit aan locaties.

Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

nee dat snap ik maar heb het over staphorst ,wat hier boven word aangegeven in het onderwerp taphorst/meppel.

ik zal wel graag willen weten waneer dit is , aangezien ik dit op de fiets kan doen(staphorst dan) ze hadden het over aanstaande zaterdag? alleen wat kost de intree waar is het? en van hoelaat tot hoelaat.

bedankt voor het mee denken populier ook al bedoelde ik wat anders!

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey siemerink
                nee dat snap ik maar heb het over staphorst ,wat hier boven word aangegeven in het onderwerp taphorst/meppel.

ik zal wel graag willen weten waneer dit is , aangezien ik dit op de fiets kan doen(staphorst dan) ze hadden het over aanstaande zaterdag? alleen wat kost de intree waar is het? en van hoelaat tot hoelaat.

bedankt voor het mee denken populier ook al bedoelde ik wat anders!
                Goed kijken Jeffrey, de 2de link van populier, rechts : Nieuwe lokatie van Meppel is bekend ......

Opmerking

22 Oktober 2011

Schuthekkeweg 2 te Staphorst.

Open: 10.00 tot 15.30 uur
                  Entree: € 3,00 Kinderen tot 14 jaar gratis
                  Groeten Michael

Opmerking

kijk populier!! daar heb ik wat aan hahah! alleen het is wel wat later dan deze week zaterdag haha
                    bedankt!!

Opmerking

Graag gedaan, alleen ben ik op 3 verschillende site's 3 verschillende entree prijzen tegen gekomen 3,00 4,00 en 4,50 euro.

Dus hou daar rekening mee.
                      Groeten Michael

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door populier
                        Graag gedaan, alleen ben ik op 3 verschillende site's 3 verschillende entree prijzen tegen gekomen 3,00 4,00 en 4,50 euro.

Dus hou daar rekening mee.
                        yes sir.

denk dat ik de komende tijd mooi wat bezoekjes ga brengen overal .. eens kijken of ik mensen kan leren kennen in de vogel wereld!

Opmerking

Als je echt mensen wilt leren kennen in de vogelwereld, zou je beter lid kunnen worden van een vogelvereniging.

Mensen op een beurs hebben meestal weinig tijd voor je en zeker van handelaren leer je niet veel.
                          Groeten Michael

Opmerking

ja , nu ik er zo over nadenk heb je nog gelijk ook! hebben wij hier op het forum geen vereniging , of gaat dit per streek (provincie) met eigenringen ofzo?

gegroet!

Opmerking

Nee hoor, even een plaatselijk vereniging opzoeken via internet en via die vereniging kan je ringen bestellen bij de landelijke bonden.(anbvv en nbvv)
                              Groeten Michael

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door populier
                                Nee hoor, even een plaatselijk vereniging opzoeken via internet en via die vereniging kan je ringen bestellen bij de landelijke bonden.
                                oke bedankt! heb er al een gevonden (westenholte) vlak bij stadshagen.

Opmerking

Working...
                                X